Karlskronahems lägenheter har (med några undantag) kabel-TV. Se tv-utbudet på din adress.
Felanmälan av kabel-TV görs på telefon till Tele2 på 90 222 förutom om du bor på Västra Kvarngatan 1 och 3, då ska felanmälan göras till Affärsverken på telefon 0455 - 30 54 71.
Undantag som inte har kabel-tv är vissa omsorgsboenden (TV-antenn Internet).
De flesta studentboenden har tillgång till kabel-tv, men inte alla. I beskrivningen av varje rum (där du söker ledigt boende) kan du se vad som gäller för just det rummet/lägenheten.
Felanmälan av kabel-TV görs på telefon till Tele2 på 90 222.
Se tv-utbudet på din adress.
Bas-internetuppkoppling på 4 Mbit/s i alla våra lägenheter. Det som erbjuds är internetuppkoppling med nätverkskabel, ej trådlöst internet. Nätverksuttaget finns vanligtvis i hallen.
Fungerar ej bas-internetuppkopplingen kontakta Bredband 2 på 0455 - 69 01 40.
Kundtjänst 9-18 på vardagar och 10-14 helger.
Mer information om Karlskronahems basinternet.
Köp snabbare uppkoppling via Affärsverkens tjänsteportal.
Bredband på cirka 10 Mbit/s ingår i hyran för studentlägenheter och finns framdraget till varje bostad.
Köp ytterligare tjänster och kapacitet via Affärsverkens tjänsteportal.
För frågor om kapacitet, teknik och tjänster kontakta Affärsverken på info@affarsverken.se eller på 0455 - 78 300.
Ring eller maila kundservice så hjälper vi dig så fort vi kan.
Kontakta vår kundservice
Våra medarbetare
Vanliga frågor och svar
Din felanmälan gör du på Mina sidor.
Störning eller akut felanmälan efter stängningstid? Ring 0455-227 17