Gå direkt till huvudinnehåll

Felanmälan

Fel anmäler du via Mina sidor eller ringer vår kundservice.
Via Mina sidor kan du följa din felanmälan.

Felanmäl via Mina sidor
Felanmäl via kundservice: 0455-30 49 00

Felanmälan Bredband

Felanmäl Karlskronahems Basbredband via Bredband 2: 0455-690140
Felanmäl Studentbredband via Affärsverken: info@affarsverken.se eller 0455-783 00


Felanmälan Kabeltv

Felanmäl Kabeltv via Tele2: 90222

Akut felanmälan

Ett akut fel innebär fara för människa eller fastighet, till exempel översvämning. 
Vi akut fel ring vår kundservice.
Är felet utanför kontorstid ring vår jour.

Kundservice: 0455-30 49 00
Jour: 0455-227 17

Så fungerar en felanmälan

Efter en felanmälan till Karlskronahem blir du kontaktad och åtgärden påbörjas inom sju arbetsdagar. På Mina sidor kan du följa din felanmälan.

Innan du felanmäler - vad kan du göra själv?

  • Byta glödlampor och lysrör i fasta armaturer/lampor som i kök, badrum och förråd, samt byta lampa i ugn, kylskåp och spisfläkt.
  • Återställa säkring eller byta propp. Ha alltid extra proppar hemma. Kvarstår elfelet efter återställning/proppbyte, kontakta Karlskronahem

Detta får du inte göra själv.

  • Sätta in nya eluttag, samt kopplingar för vatten och avlopp.
  • Dra nya ledningar.
  • Koppla in tvättmaskin/diskmaskin, om det inte finns ett redan installerat eluttag avsett för detta.
  • Dra förlängningssladdar in till badrummet och koppla tvättmaskin till dessa

Kundservice

Ring eller maila kundservice så hjälper vi dig så fort vi kan.

 

Kontakta vår kundservice
Våra medarbetare
Vanliga frågor och svar

Gör en felanmälan

Din felanmälan gör du på Mina sidor.
Störning eller akut felanmälan efter stängningstid? Ring 0455-227 17