På Karlskronahem är vi ungefär 45 medarbetare med många olika kompetenser och bakgrunder. Tillsammans arbetar vi för att skapa trygga hem, trivsel i våra bostadsområden och god service i vardagen.
Vi arbetar inom olika avdelningar med ansvar för allt från ekonomi och fastighetsutveckling till kundservice, boinflytande och kommunikation.
Kundserviceavdelning
Här finns vår Bobutik och uthyrning, serviceanmälan samt vårt bosociala team som jobbar för trygghet, delaktighet och gemenskap.
Fastighetsavdelning
Består av projektutveckling, förvaltning och teknisk service. Här ryms allt från byggprojekt och reparationer till skötsel av våra bostadsområden.
Ekonomiavdelning
Ansvarar för ekonomi, administration och uppföljning – med fokus på stabilitet och långsiktighet.
Kvalitet och kommunikation
Arbetar med tydlig och inkluderande information, intern kvalitetssäkring och utveckling av vår kommunikation.
Ledningsgrupp och styrelse
Leder och utvecklar verksamheten utifrån vårt uppdrag, våra mål och vår vision.