Viktig information om TV

Från den 8 december börjar vårt nya basutbud för tv gälla. Den tidigare tv-lösningen fungerar året ut.

Läs mer och beställ

Adresser som inte påverkas i nuläget:

Blåportsgatan 2, Lyckebyvägen 18, Klockebacken och Ringvägen 24, 26

Ny TV-tjänst från Sappa – så här kommer du igång

Från och med den 8 december får alla Karlskronahems hyresgäster tillgång till en ny TV-tjänst från Sappa. För att komma igång behöver du aktivera tjänsten, och om du vill ha hjälp med inkoppling av TV-hubben erbjuds kostnadsfri installationshjälp.

Den tidigare tv-lösningen stängs ner den 1 januari, så se till att aktivera den nya tjänsten i god tid.

Kom igång med den nya tjänsten

Aktivera dina tjänster på sappa.se/karlskronahem. Här hittar du all information du behöver och beställer eventuella tillbehör.

Du kan titta via Sappa Play direkt på mobil, surfplatta, dator eller smart-TV.

TV-hub är frivillig, men kan beställas utan kostnad om du vill samla kanaler och appar i en enhet.

Kostnadsfri installationshjälp

För dig som använder TV-hub erbjuder Hemfixarna kostnadsfri installationshjälp. För att garanteras hjälp före årsskiftet behöver du boka senast 14 december.

Boka installationshjälp här: hemfixarna.se/karlskronahem

Om du inte kan boka digitalt kan du ringa Sappas kundsupport på 0774–444 744.

Viktiga datum

  • 14 december: Sista dag för att boka installationshjälp före årsskiftet.

  • 1 januari: Den tidigare TV-tjänsten slutar fungera.

Upp