Ny TV-tjänst från Sappa – så här kommer du igång
Från och med den 8 december får alla Karlskronahems hyresgäster tillgång till en ny TV-tjänst från Sappa. För att komma igång behöver du aktivera tjänsten, och om du vill ha hjälp med inkoppling av TV-hubben erbjuds kostnadsfri installationshjälp.
Den tidigare tv-lösningen stängs ner den 1 januari, så se till att aktivera den nya tjänsten i god tid.
Kom igång med den nya tjänsten
Aktivera dina tjänster på sappa.se/karlskronahem. Här hittar du all information du behöver och beställer eventuella tillbehör.
Du kan titta via Sappa Play direkt på mobil, surfplatta, dator eller smart-TV.
TV-hub är frivillig, men kan beställas utan kostnad om du vill samla kanaler och appar i en enhet.
Kostnadsfri installationshjälp
För dig som använder TV-hub erbjuder Hemfixarna kostnadsfri installationshjälp. För att garanteras hjälp före årsskiftet behöver du boka senast 14 december.
Boka installationshjälp här: hemfixarna.se/karlskronahem
Om du inte kan boka digitalt kan du ringa Sappas kundsupport på 0774–444 744.
Viktiga datum
14 december: Sista dag för att boka installationshjälp före årsskiftet.
1 januari: Den tidigare TV-tjänsten slutar fungera.